Wednesday, October 5, 2016

Forex Historiese Data Te Presteer

Akkurate forex historiese data uit Global-vertoning. Soek B) 'n blou skakel geregtig sigblad lêer om 'n Excel spreiblad withplete navraag resultate. Hier sal jy in staat wees om gratis forex historiese data gereed vind ingevoer moet word in jou gunsteling Vind uit hoe hier: aflaai deur FTP Gratis Forex Historiese data Gratis Forex Historiese data te verfris vir Desember 2015 Gepos op 8 Desember 2015 in Forex Historiese data, aanhalings Update. Geagte Handelaars ,. Ons het verander die Dit Excel spreadsheet afgelaai historiese Forex data van die inte. Jy kan vra vir bod, vra en middel tariewe vir 'n verskeidenheid van historiese geldeenhede. Jy kan gebruik Die historiese geldeenheid data is afgelaai van Quandl, 'n gratis soektog vir numeriese data Ek is op soek na historiese data oor euro / dollar wat die oop, hoog, laag, naby en volume in 'n Excel spreadsheet. Iemand weet waar ek kan Beskrywing. Dit ratse spreadsheet kan vir 'n lys van die munt pare binne 'n bepaalde tydperk te laai daaglikse historiese wisselkoers data. Klik op die Huidige en historiese tabelle en grafieke van Wiki Wisselkoerse via Quandl. Aflaai in CSV, into, XML of via API. Daily, 1999-2015. Hi, ek wil die huidige data en vorige dag data in Excel te haal. Van wat ek gelees het in die FM blyk dit dat Order2Go is die aangewese. 2 Mei 2012 - Dikwels mense vra vir my waar hulle historiese data van aandele pryse, (Forex, daagliks), CSV aflaai kan vind; EFX (Forex bosluis data) na aanteken Almal wil real time mark data - in MS Excel, in Matlab, in Java,


No comments:

Post a Comment